Selasa, 24 Ogos 2010

Ubat-ubat aku + News

Arini nk crita pasai ubat plak.. Aku pun x igt salam sebulan ni brapa byk jenis ubat dh aku mkn.. Ni la ubat2 aku yg latest edition.. Ubat kulum ada 3, yg mcm trafik light ni.. Ubat telan 2 n ubat ayaq.. Ni kena mkn n mkn n mkn sampai sihat, insyaallah..

News?? Aku baru dpt jawapan daripada seorang kawan arwah,
"hazimah ada la g tgk parents dia ari jumaat tu..mereka semua redha dgn pemergiaan arwah..kami ada juga buat kutipan utk bantu arwah..insyaallah kalau diizinkan ingat nk buat batu nisan dgn duit tu.."

Aku hepi dengaq mereka tabah menghadapi semua ini.. Aku harap adik-adik dia pun tabah.. Adik perempuan dia kecik lg, mmg kesian sgt2.. N depa jugak dok kutip derma untuk buat batu nisan.. Aku agak kagum la arwah ada kawan2 mcm ni.. Serius aku kagum.. Aku plak kawan jenis cammana??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan