Isnin, 23 Ogos 2010

Homeopathy

Hari ni penyakit datang kembali.. Aku bgn2 pagi (xla pagi sgt), skali lg aku hilang body balance.. Rs x stabil bila bergerak kepala, lg2 la nk bgn nk jln.. Igt ke mkn ubat dh ok.. Mcm sama ja.. Info kepada yg xtau, last month aku dh p ke lam wah ee berjumpa dgn pakar ENT (Ear, Nose n Throat), lepas buat semua2 ujian termasuk la MRI scan, xdpt kesan pun punca sakit ni.. Mungkin virus katanya.. N dia just bg ubat utk try mkn.. Aku rasa mcm makin ok dh utk beberapa hari then baru2 ni dia jd mcm dulu balik..

So aritu lepas aku dh bleh balance badan aku, aku pun p try rawatan homeopathy kat byn baru.. Tempat ni kat rumah lama aku n aku dulu kecik pernah mai sini..


Aku pun berjumpa la dgn tabib manjit..haha.. Dia pun bgtau la benda yg pakar ENT x bgtau pun.. Pakar tu x bgtau apa satu pun sbnrnya.. Suh mkn ubat ja.. Kat sini dia bgtau dia benda biasa tanda-tanda tinnitus.. Aku xboleh minum coffee or nescafe (mmg aku jarang minum pun) dan nenas (mmg aku x mkn pun haha).. Dan kurangkan mknn berminyak dan pedas (fav aku ni!!).. N penyakit ni ambik masa yg lama utk sembuh sbb melibatkan saraf.. Mungkin berminggu-minggu mungkin berbulan-bulan.. Mmmm

Aku dpt lg 6 botol ubat.. Rumah aku dh mcm farmasi dh.. Mcm2 ubat dok ada..hahaha..

3 ulasan:

  1. salam...bro...pada ko gi sana...baik ko pakai detox penyedut toksin aku ni....produk ni...dapat menghilangkan stres....pakai time tid..bila bangun dari tido...rasa ringan ja badan...rasa segar....

    BalasPadam