Khamis, 26 Ogos 2010

System Support @ Kulim

Aku dh p interview kat Quest Adaptation koi 6 td.. Aku sampai awai 15 minit tu...haha.. Disebabkan aku xdak keta so bapak aku tlg antar.. Sampai2 tu mcm biasa isi segala mcm borang.. Then dia bg programming test utk jawab dlm 20 minit tp disebabkan aku lapaq n nk cepat2 balik ready bukak posa, aku buat 5 minit ja.. Jd byk la yg salah (guna alasan sbb buat cepat2)..hehe..
Pastu kena tunggu interviewer plak mai dr kulim. Tunggu punya tunggu, 6.45 camtu baru dia mai.. Dh interview2 semua, last skali dia kata keja ni sbnrnya System Support bukan programming.. Aku pun mcm kurang berminat dengan keja2 camni.. Tp aku tanya2 la jugak mana tau kot2 bleh rekemen kat member2..

So apa yg aku dpt tau keja ni :
- 1st level system support
- keja kat kulim
- ada elaun shift n elaun mileage (rumah ke tempat keja)
- very urgent

Dia mcm urgent sgt2 nk org so klu ada org berminat antaq ja resume ke
Serina Ong
Senior Executive
Business Development & Administrations
Quest Adaptations Sdn. Bhd.
Tel: (6) 04-646 5905
Fax: (6) 04-646 1301
H/P: (6) 012-410 9947
Email: sciong@questadaptations.com
Website: www.questadaptations.com

4 ulasan:

  1. How much the salary?.. che wah practice mat saleh ckit..huhu

    BalasPadam
  2. gaji basic bape asyraf?hehee..

    BalasPadam
  3. shima : itu yg kurang pasti.. lupa plak nk tanya.. But rasanya around 2000 plg kurang pun.. Dlm resume asyraf mintak 2600..hehe..

    BalasPadam
  4. fezal : aku lupa nk tanya..haha. hg antaq la resume tgk.. Dlm resume aku mintak 2600.. N time interview dia tanya jugak expected salary n aku kata 2600 dia mcm x terkejut pun..haha..

    BalasPadam