Ahad, 29 Ogos 2010

Aktiviti di malam hari

Apa aku buat mlm2?? Lepaking?? Ya.. Ini la aktiviti yg kurang sihat yg aku buat.. Bukan TAK sihat ya, KURANG sihat.. Ada jugak la sedikit kesihatan aktiviti mcm ni..hehe.. 2 3 mlm ni, keta kat workshop so aku ikut ja org yg bwk aku.. Tiba2 bawak aku p lepak plak (alasan2)..haha.. Nway, tq kat Ann yg sanggup p ambik antaq aku wpun rumah aku blah lain rumah dia blah lain.. Apa lg yg kami buat selain lepak sembang2 saja?? Mau tau??


1st aktiviti - SHISHA.. Ini la kejanya.. Dekat tiap2 malam hisap shisha diketuai oleh ketua shisha aku, Ann.. Port standard kami kat ivory blkg USM (dpt kredit utk USM ni).. Kat situ la tempat kami mkn mlm2 n situ la tempat bershisha.. Situ dh jd mcm medan shisha.. Penuh dgn asap..haha..

2nd aktiviti - Poker?? Main ja apa2 yg boleh main dgn card poker ni..haha.. Main ni bleh gelak2 sampai x sedar dh koi 2 3 pagi..haha.. Ini la keja mlm2 terutamanya mlm minggu.. Klu nk cari aku mlm2, cari kat Ivory ok..hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan