Khamis, 2 September 2010

Bukak posa last weekend hari kedua

Utk dua hari beturut aku bukak posa kat luaq, kali ni Alip plak blanja.. Mcmmana aku p?? Seperti biasa, Ann mai amek aku.. Pak guard rumah aku mesti heran dh 3 hari berturut2 pompuan mai ambik antaq..hehe.

Kali ni kami makan kat idrus ikan bakaq (dekat2 marin tu).. Org kat situ punya la ramai.. Sampai parking space yg besaq pun penuh.. Sedang kami dok bersembang n tunggu org azan, tiba2 aku n Ann secara serentak ternampak sesuatu yg memusykilkan.. Lantas Ann pun tanya aku, "Hg nampak tanya lelaki dok berdiri kat belakang tu?".. Tidak perlu pening2 lg, mmg sah dia!! Musuh lama!! En. Sam.. Haha.. Mana kami p ada ja dia.. Cipan toi la..

Kali ni bukan aku yg order lauk, Alip yg order.. Makan bleh tahan kaw la.. Makan 4 org ja, aku, Ann, Alip n his gf,Nurul..
Makanan : Ikan sweet sour, Pari Bakaq, Tomyam Campuq, Kailan 2 pinggan and my fav all the time, Sotong goreng tepung 4 org mkn.. Nyum!! Nyum!!


Tq2 sudi blanja.. Lepas tu, sebelum Ann hantaq aku balik, kami menyinggah ke port biasa..hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan