Sabtu, 4 September 2010

3 Sept, Hari yang paling sihat

Kelmarin, tiba-tiba aku sihat 100%..haha.. Klu x percaya cuba tanya org yg jumpa aku mlm tu.. Mmg xnampak mcm sakit lansung.. Apa yg jd?? Aku ada majlis bukak posa dgn geng2 MDC.. Pagi tu aku bgn (koi 3 ptg sbnqnya), aku rasa cam sihat ja.. Miracle la plak..hehe..

So mcm biasa, kena ada org yg mai ambik aku utk kluaq2 ni.. Kali ni yus plak mai ambik aku.. Tq bro.. N majlis kali ni ada 16 org join.. Gila ramai.. Baru aku perasan xdak sapa ambik gambaq kat meja aku so xdak gambaq aku tgh makan la.. Fuh slamat..hehe.. Gambaq2 yg ada semua dr camera Ekin..
Majlis ni terbahagi kepada 2 fasa.. Satu majlis berbuka satu lagi majlis minum ayaq panaih..haha..
Majlis yg 1st mmg makan x mau2.. Byk sungguh lauk yg diorder oleh Nisa.. Mmg puas ati dgn pengarah projek kali ni..hehe.. Way to go Nisa!! Jdlah pengarang projek yg berkaliber di MDC.. Ganti K.nor yg telah berhijrah ke CIMB..hehe



Acara kedua, sesi minum minumam panas di kawasan yg digelar 'garden' oleh Ann.. X nampak gaya mcm taman pun.. Panas plak tu snn atap zink.. Ada ka taman yg ada atap zink?? haha.. Ditambahkan lg dgn idea minum air panas (k.nor yang menyeru) .. Kat garden ni kami 11 org main satu game guna daun terup yg diberi nama, mmm, nama apa?? Aku dgq ada 2 nama smlm, "game rifhan" dgn "game tukaq tema"..hehe.. Aku xtau nk terang cammana game ni.. Sapa yg pernah main tau la.. Mmg mencabar dan penuh dgn gelak pecah perut.. Sapa yg mula2 nk main game ni aku pun xtau.. Rasanya bukan benda ni xdak dlm plan pengarah projek sbb dia setiap kali main mesti kalah punya..haha.. Ooppss..




Lepas abih2 semua tu, K.nor pun antaq la aku dgn Ann ke rumah Ann.. Awat p rumah Ann?? Haha.. Sbb kami ada plan seterusnya dgn Cayrol, Lan, Alip dan lain2.. So just singgah ambik keta ja.. Understand?? Anyway tq knor tlg antaq.. Kami(aku) akan stop nyusahkan K.nor secepat mungkin..hehe.. Keta pun dh nk siap.. Tq kepada semua yg susah payah tlg aku time2 aku perlukan pertolongan (kadang2 x perlu pertolongan pun org mai tlg jugak hehe)..

Ok.. Lepas dh dapat keta kami pun menuju kat ke port biasa, Ivory USM utk bershisha sambil membincangkan hal2 negara..haha.. Kali ni ada kami berlima ja bersama Ustaz Cayrol (dh up jd ustaz.. Xtau ka??), Master Lan n Chef Rosli.. Lepak punya lepak x tgk jam pun.. Malam minggu la katakan.. Tgk2 dh dekat 2 pagi.. Apa yg kami sembang?? Haha.. Mcm2 ada dr hal dunia, masuk ke hal hari kiamat, selit2 politik sket pastu tiba2 crita pasal mercun plak..haha.. Antara crita yg best :

Tempat keja baru Cayrol adalah tempat yg penuh dgn tabliq2 n ada Anbu (dlm komik naruto) @ kat malaysia kenali sebagai wanita berpurdah.. Depa ni mmg power gila klu bab2 lompat dr pokok ke pokok.. Silap2 klu kantoi ym@fb bleh kene baling kunai headshot..haha..

Mengikut kata Ann, klu kat arab, bila dgr ada org meninggal, depa akan sebut Alhamdulillah dl.. Mmm.. Mungkin sbb org yg pergi dulu tu adalah org yg lebih baik kan.. Cuba buat kat sini.. Bleh kena pukul kot..haha..

Ada bincang pasal dajjal sket then tiba2 politik plak.. Yg ni xyah tulis la.. Kang tiba2 aku kena tahan ISA.. Terima kasih je la..hehe.. Mcm2 bab tp yg plg best crita main mercun n meriam bulih time kecik2 dgn bermacam2 jenis eksperimen.. Cammana bleh masuk bab mercun ni.. Sbb ada pertunjukan bunga api time kami dok shisha..
Sambil shisha ada bunga api?? Tiba2 ja ada..haha..
Then aku dihantar balik oleh Ann yg kena p mai p mai 2 3 skali sbb rumah aku jauh.. Tq Ann

2 ulasan:

  1. sedey..da xdpt join.. T_T

    BalasPadam
  2. Xpe2.. Insyaallah raya kami bergerak p rumah ko klu ramai yg free

    BalasPadam