Selasa, 10 November 2009

My birthday eve party.. best2..

Gila lewat aku post story ni..hahaha..

Wah.. Ada jugak celebration utk besday aku yg ke 25.. Slalunya besday aku xdak celebration sgt.. But this time mcm meraih la plak.. Wat kat bistro batu feringgi plak tu.. Tengah2 malam di tepi pantai, ada org main api, ada bungapi kecik (aku, mimi n nisa ja tgk org ni main.. sian..) n ada bungapi besaq.. Mmg meriah gila besday party aku.. Sapa yang wat? Sebenaqnya sunset bistro sambut anniversary jugak mlm tu.. Tu yg meriah melampau..hehe..

Anyway, thanks to ann, had, mimi n nisa yang semangat gila nk menjayakan program ni.. N thank you so much 4 the cake.. Dan jugak wah, matnan n cayrol yg sanggup lepak mlm2 (slalu tidoq awai kahkahkah).. Lina x dapat mai but at least aku dh jumpa dia siang tu and she was the first person call aku wish2..hehe.. Trima kasih jugak kat semua yg wish, yg x wish n yg wish lambat (pas 1hb la, bukan nye lambat beberapa saat hehe).. Balas dendam nampak ejon n cma wish lambat2..hehe..

 

After lepak2 king kat bistro tu sampai kul 2, kami bertukaq tempat plak.. Undi punya undi last2 kapitan gurney jugak yg menang..haha.. So kami berpindah ke kapitan kecuali wah.. Kat sini baru cerah sket nk tangkap gambaq..

Aku cayrol,matnan

Mimi, had, ann, nisa

Lepak sini aku makan chicken 65 (ejon jgn jeles)..haha.. Last2 dh xdak benda apa nk cakap, semua org tekun tengok crita haeundae bila start part tsunami tu.. Semua org senyap ja layan muvi sampai abih plak tu..haha.. Kul 4 pagi selesai celebration malam tu.. Aku insaf la sekejap di umur 25 ni sbb tgk crita pasal tsunami..haha..

The next day, 1 nov x wat apa2 pun sebab aku bangun agak lambat.. Petang tu my mom blanja makan masakan siam kat resotran TTDI.. Nasi putih, tomyam campur, ikan 3 rasa, sotong goreng tepung, ayam masak merah, sambal udang.. Gila byk makan.. Mmg full perut.. Then malam tu aku, lan and lina p tgk MJ This is it..

This year mcm best plak besday.. Slalu mcm x rasa apa2 pun.. But this year cam agak meriah dengan gabungan kawan2 aku yang lama, pertengahan n baru.. All my fren sempoi2.. Bukan senang nk cari kawan skrg ni.. Thank you to all my fren.. :D

P/s : This is my first besday sebagai seorang yang single after 5 besday terturut2 sebagai somebody’s bf.. My ex pun wish jugak mlm tu.. Seems like everything going fine n hopefully everyone hepi2 selalu..hehe..

3 ulasan:

  1. pas nie besday sapa lak?
    pasni jom celeb kat kafe batu keras...huah..huah..

    BalasPadam
  2. hg ptt buh gmbr muka hg atas meja dok tgk cake(dipaksa berposing oleh mimi n had)
    cuteee gila!

    BalasPadam
  3. Kafe batu keras mahai sangat.. sama la bertuah sgt nak celebrate kat situ..haha

    BalasPadam