Khamis, 22 Oktober 2009

Lepak pantai QueensBay

Apa hal ntah semalam tiba aku teringin nk mkn sate ikan.. kenai dak sate ikan? Yes.. Yang masa zaman sekolah dulu ada la brader jual sate ikan depan sekolah.. Time2 abih sekolah mesti serbu g beli.. Tu zaman dulu..hehe.. Zaman skrg lak sate ikan tu ada kat pantai queensbay.. Teringin punya pasal, aku ajak la ‘geng sate ikan’ aku, lan n ejon.. Semua pun stuju ja sebab lama x mkn, kul 11 mlm (padahal esok nk keja) kami gerak la p queensbay..

Dulu2 satu 10 sen ja, kat klantan bleh dpt 10 sen jugak tp kat sini 20 sen sebatang.. Ahh.. Xpa2 janji boleh makan..haha.. Lan beli 2 ringgit, ejon 3 ringgit n aku beli 5 ringgit..hahaha.. Gila la makan banyak nak mampus.. Tambah lg dgn yong-taufu 10 batang depa ni beli mmg melampau r makan..

Ejon.. Kekasih gelap?? Kekasih yang tak dianggap?? Kekasih queensbay?? Kekasih sate ikan?? Haha

Yong tau fu di serve atas batu.. Mana nak cari tempat camni hahaha..

Sate ikan x abih lg yongtaufu plak menunggu.. Gila r mkn mlm2.. Kononnya diet..haha

Sembang pun sembang, ujan pun mula mai rintik-rintik, dalam kul 12.30 pagi kami calo..

10 ulasan:

  1. pergh time kita lepak dulu tak da pun sate ikan...sate awekss ada

    BalasPadam
  2. mmg la sate awek ada.. lepak skali dgn gitar.. hang main ha nyanyi.. dgn kehadiran aku kat situ plak, ramai la awek mai..haha.. mcm mintak sedekah plak.. :P

    BalasPadam
  3. oit!! oit!! mana aci.. ang ada geng satay ikan..
    oit!! oit!! gambaq ada 2 org ja?
    geng satay ikan nih ada 2 ka 3 org?
    sorang lagi hantu ka x nampak pic pun?
    sorang lagi tu hantu satay ikan ka hantu apa?

    Oit!!
    ejon tu ka yang hantu satay ikan sebab dia kekasih gelap so x nampak la time malam?
    woi!! woi!!
    ka sebab dia gelap jadi kekasih gelap?
    weih!!
    kekasih satay ikan tu apa maksud dia?
    kekasih pada satay ikan?
    kekasih pada penjual satay ikan?
    kekasih pada peminat satay ikan?
    kekasih pada budak skolah yg time balik mkn satay ikan?

    woit!!
    bila nak bawak aku mkn satay ikan?
    bila dah mkn satay ikan..
    boleh la aku ada geng satay ikan..
    boleh la aku ada kekasih satay ikan..
    boleh la aku kena dumping ngan satay ikan..

    hahahah..
    slamat mkn satay ikan!! jgn dok diet.. wat teruk jaa!!

    BalasPadam
  4. oh.sy tidak diajak disitu.trase ati.xpe.sy pergi dulu.

    BalasPadam
  5. haha.. shima.. kan asyraf dh call b4 g situ.. sembang panjang2 lupa plak nk ajak..hahaha..

    BalasPadam
  6. x pa.. nanti kita p yer shima.. wakakakkaka
    jgn ajak aserap.. padam muka dia.. ahaks!!

    BalasPadam
  7. yela.sape la kite nk diajak.it's ok.im not ur close frend.den,olrite for me.

    BalasPadam
  8. shima merajuk la plak.. Dulu kan dh rapat.. Skrg ajak kluar asyik xleh je lg lama kurang sket2.. Last sem time cma FYP jumpe la jugak.. Nk call tiap2 hari naya nk byr bil..hehe..
    I treated u as 1 of my best fren ok? Really miss our days..
    I keep thinking 2 myself, why we can't do things together like before.. That days was fun, i hope i can 'copy' all our old days and 'paste' it tothese days.. Can i?

    BalasPadam
  9. shima ada beberapa hari je lg ni.. gunakan masa yg ada sebaik-baiknya..huhuhu

    BalasPadam