Rabu, 16 September 2009

4 days 'bukak posa' marathon - Day 1

Akhirnya berjaya jugak trasnfer gambaq dr hp ke komputer.. Hp aku rosak plak xbleh nk trasnfer2.. Nasib baik ada hp baru matnan.. Arini dh masuk hari ke 4 marathon.. Ni aku start crita dari 1st day (ahad lepas).. Asalnya, nk p bazaar ramadhan la nk beli mknn.. Jimat la konon.. Akan tetapi, berbekalkan semangat waja yang tinggi untuk menyiapkan keja (sbnrnya mls nk kluar), kami pun order la DOMINO..haha.. Tapi org yg hantaq tu xtau plak kat mana bgnn sains komputer.. Adei.. Terpaksa la aku tunggu kat depan masjid.. Sampai2 dia bg kat aku 6 kotak (x perasan order byk..kehkehkeh).. Aku kena pegang sorg2 plak tu.. Sepanjang perjalanan dr masjid ke lab, semua org yg lalu sebelah aku tgk2, semua usha rapat.. Dok lapaq posa kot..hehe.. Dgn malu dan slambanya aku jalan wat xtau ja..

Banana kaya dessert..

Chocolate Indulgence mmg terbaik!!


Meat Mania gila babeng byk meat..

Satu yang sempoi, Classified Chicken!!!.. Memang mantop..


Benda order lain dapat lain.. Hampeh tul.. Dh dpt cinnastix mkn je la.. Nk tukaq pun x guna dh masuk time bukak posa dh pun..

Semua2 ni untuk brapa org mkn ni?? Yes yes.. Betul tu.. Untuk 3 org!! Hehe.. Aku, wah (omnivore yang hebat) n ejon (omnivore yang sangat2 hebat)..



Makan2 perabih.. Nyum nyum nyum

2 ulasan:

  1. seperti besa.. aku kagum dgn AKU! pemakan yg hebat.. heheh.. aku habiskan 6 keping pizza malam tu. ka lebih lagi? ;p mari2 makan. best oo makan, tgk semua gambaq rasa cam hepi gila moment ni, walaupon cam banyak masalah keja semua, tp camna pon tetap hepi sama2.

    BalasPadam
  2. kita 3 org mmg keja mkn ja.. lg2 budak ejon tu..hehe.. dgq ada pizza ja mai trus

    BalasPadam